Wij doen er alles aan om u als klant zo goed mogelijk te helpen. Als je een vraag hebt kun je deze altijd stellen aan onze klantenservice . Zij helpen je graag verder! Onze medewerkers doen hun uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan helaas toch gebeuren dat je desondanks niet tevreden bent.
Wat doen we met je klacht? Onze klachtenafdeling doet er alles aan om je klacht op een goede manier op te lossen. Wij hebben als doel om binnen 5 werkdagen een terugkoppeling te geven over je klacht. Wij analyseren alle klachten die bij ons binnenkomen zodat wij onze organisatie en processen kunnen verbeteren.
Je klacht geeft ons op die manier een kans om onze diensten steeds verder te verbeteren. Waar kan je je klacht naar toe sturen? Om je klacht op een goede en snelle manier af te handelen, vragen wij je vriendelijk het volgende formulier in te vullen.
HollandsStroom
KvK: 74513907
Barbara Strozzilaan 101
1083 HN Amsterdam
© HollandsStroom.nl | Alle rechten voorbehouden
Bij ons regel je zelf gemakkelijk je energiezaken via jouw MijnHS omgeving. Zo kun je snel verder.